bedövad

hur sjutton kan en bedövning sitta i så himla länge!?  var hos tandläkaren vid halv två och 4 och en halv timme senare så börjar den äntligen släppa.
Dagen har inte varit något vidare, jag har varit så himla ostadig i humöret hela dagen. Vaknade jättetidigt imorse vilket inte är likt mig och sen låg jag mest och väntade på att det skulle bli morgon. Tills klockan verkligen ringde, då ville jag minsann sova. Sen kom jag på att hantverkarna kunde dyka upp när som helst, de har nyckel men ändå! så jag kastade mig ur sängen och gjorde mig presentabel. Sen att de kom när jag satt på toan är ju en annan femma...

Den gegga de hade på väggarna i badrummet, den luktar inget vidare. Vet inte om den kanske har med min allmänna irritation att göra, den tyngd som ligger över bröstet. Det är fortfarande kvar fastän jag inte är hemma i lukten utan sitter på jobbet.  Här är det dämpad stämning och det känns konstigt att sitta och låtsas som ingenting med kunderna. Köra på som vanligt bara med ett glatt leende i rösten. Det känns falskt men förhoppningsvis märker inte kunderna det.

Jag har haft ett litet samtal med personalavdelningen, har fått uppsägningspappren som ska fyllas i. Imorgon ska jag på infoträff med trygghetsrådet, hoppas det ger något!

Imorgon ska det börjas kaklas i alla fall därhemma, det ser jag fram emot! Äntligen lite action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0