brudhippa

jag var trög i starten men tvingade mig att göra mig klar för festen med tjejerna, och det var värt att droga sig med alvedon och smink och vara med, för himlans vad kul det var!
Vi skulle ju överraska ett par av tjejerna, en som fyllt 30 och en som tagit examen, det visste jag. men det jag inte visste det var att de köpt en bröllopspresent åt mig och maken! Dessutom drog de fram en tiara som jag fick ha resten av kvällen, jag skulle inte komma undan helt :-)
och när vi var på restaurangen lite senare så kom personalen in med champagne! För MIN skull! jösses! Jag smakade ett par klunkar men resten fick de andra, jag kör ju. Sen kom folk fram till mig från borden runt omkring och önskade lycka till :-) hihi!

Kom hem sent, jag som nästan hade tänkt hoppa över maten och bara vara med på förfesten, puh! Hela söndagen har jag latat mig, förutom nu när klockan passerat 22, för då har jag målat elementet till badrummet. Det är ju normalt. samtidigt  gjorde Maken rent avloppet från badkaret. det är ju normalt.

Ha en normal natt allihopa
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0