det gick bra..

som tur var gick det bra att vända på dekorlisterna som satt upp och ner. Han tyckte det var lite pinsamt tror jag, men inte gör det mig något när det gick att fixa. Golvet är lagt, ska ligga över helgen innan det blir fogat. Väggarna är fogade och väntar på att få silikon i hörnen och uppe vid taket. Det blir så snyggt! Jag blir så glad! Så till veckan är troligtvis första badrummet färdigt. Sen är det dags att riva nästa badrum. Har räknat de förpackningarna med kakel och klinkers som är kvar och det borde räcka, men kanske åker och köper ett par extra utifall att...

Fick banga festen igår kväll som vi skulle ha med kören. Jag är helt däckad av den här förkylningen och har jobbigt med andningen, luften kommer liksom inte ända ner. Ikväll är det dags för nästa fest och nu vill jag verkligen inte missa det, ska ta det lugnt idag (precis som om jag brukar anstränga mig mer än nödvändigt annars) kolla efter kläder att ha på mig och fixa lite med håret, då borde jag bli lite mera uppåt.

Nu ska jag leta runt på nätet efter en bra toapappershållare, det är jättesvårt att hitta någon som är bra! Vill komma bort från råttfällorna som gärna vill klippa fingrarna av en när man ska byta papper...

Kommentarer
Postat av: Klara

godmorgon :) går gärna in på min blogg och svara på "vem bär den bäst" ;) !

2008-04-12 @ 10:10:55
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0