packningsdags

Då var det dags att börja packa väskan, imorgon så far vi iväg till Mallorca! Tjoho!
Jag har inhandlat en ny bikini, chockrosa med blommor på och vem vet, kanske självlysande i mörker också. :-)

Jag har köpt nya skor, kanske inte så himla smart men vad ska jag göra då, gå barfota? Eller i vinterkängorna? Nej jag har slagit till på tre par skor, för varför begränsa sig... har jag väl kommit igång så är jag svårstoppad.

Nu gäller det bara att få fram resväskan ur klädkammaren, det jobbet lämnar jag till Maken. Stackaren som inte får följa med får jobba lite för att få iväg frugan.

Passet måste jag plocka fram också ja. och rensa plånboken från det mesta innan någon annan gör det.
Men först ska jag iväg på körövning, vi har två konfirmationer att ta hand om när vi kommer hem så vi kan inte ligga på latsidan hela tiden, bara nästan.

Hur går det med rustningen då undrar säkert ALLA? Nehej.. men det går rätt bra i alla fall. Idag har snickaren varit här och satt upp ett par gipsväggar och dragit kanaler så att elektrikern slipper det. Men sen tror jag inte det händer så mycket mera den här veckan. Kakelkillarna kommer på måndag. Den som ska laga hålet i taket har jag ingen aning om när han/hon dyker upp, men det visar sig.

Nu ska jag ha en skön semester, vila från alla uppsägningar, gipsdamm, provisorisk dusch, matlagning och stress.
KRAM på er.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så trevligt! Själv ska jag åka på konfaläger på Ensro, det blir nog bra det med :)

2008-04-29 @ 23:00:31
URL: http://miaolsson.blogspot.com
Postat av: Karin

Hoppas du får det helt underbart, eller rättare sagt, ha det nu helt underbart. För du är ju där nu:)

2008-05-02 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0