snart lyfter vi!

Jag har nästan glömt bort att jag ska åka till Palma de Mallorca om två veckor! Det går så fort och jag har så mycket annat i huvudet nu med uppsägningen och allt att jag nästan glömt. Men blev påmind idag i alla fall när vi skulle välja mat till en gemensam middag där. Vi är 33 personer som åker tillsammans, vi sjunger i samma kör. Så gissa om vi kommer att sjunga så fort vi får möjlighet till det. inget organiserat uppsjungningstillfälle finns men det går alltid att improvisera. Får väl sjunga på stranden om inte annat :-)

Lite badrumsuppdatering: idag har de varit och satt silikon i alla springor så nu är det alltså färdigkaklat! Nu får VVS-firman komma och göra sitt och jag hoppas de kommer imorgon! Ska torka av kaklet med en frottéhanduk också men det kan kanske vänta. eller också går jag och gör det nu, klockan är ju bara halv elva på kvällen. Kan ju inte frångå min vana att köra igång projekt efter 22...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0