Täbbt i nätan

är det idag. Igår på jobbet var det som ett täcke lades över huvudet på mig och jag blev tvärförkyld. Pappa var ju superförkyld när de var här i helgen så det har väl hoppat över på mig nu då antagligen.

Händerna kliar fortfarande, det blossar upp utslag lite här och var, men det är inte samma desperata kliande som det var i söndags/måndags i alla fall. Så jag tar tavegyl och hoppas att det ska hjälpa.

Jag sökte ett nytt jobb igår! Satt på jobbet och skrev för det skulle in senast igår och jag hann inte färdigt hemma och tänkte att det var väl inte meningen då. Men det känns så dumt att skippa det bara för att jag blev tvungen att åka till jobbet så då plitade jag ihop CV och personligt brev vid en dator på jobbet och skickade in. Jag måste ju göra någonting i alla fall! Känns bättre än att vara ett offer. Var på info från Trygghetsrådet också och ska väl ta ett personligt samtal med dem någon dag.

Kakelkillarna var här igår och hängde upp kakel som de uttrycker sig. Det blir så fint! tjoho! De ska väl tillbaka idag och sätta fogarna och lägga golvet också. Stod och tittade på det som är klart för en stund sedan och då såg jag att ett par av dekorlisterna sitter åt fel håll! oups! Hoppas de kan fixa det utan större ansträngning... Det är ju inte så att man ser det på direkten, men nästan... så jag vill då få det ändrat.

ha det bra kram rosa

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sovit gott inatt? :)
Ha det bra :)

2008-04-11 @ 09:42:13
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0