uppsagd...

Vilken vecka och den har bara startat...
jag har gift mig
jag har fyllt 40 år
jag har fått en allergisk reaktion mot min medicin
jag har blivit uppsagd.
JAG och hela Gävles enhet på Eniro har blivit uppsagda idag. De stänger hela klabbet. låser dörren och kastar nyckeln. Så nu ska man börja om jobbsökarcirkusen igen. precis när jag fått en ny anställning så försvinner den tryggheten. Skit.

Jag åkte hem och målade badrumstaket. Det är inte ett jobb som jag ska ha som heltid kan jag säga. Får nog göra om det en gång till så det blir lite jämnare.

Är det någon som behöver en 40 årig kvinna som gillar att jobba med människor  (och inte med målarfärg)  är lojal och jobbar bra, har lätt att lära och tycker om att lära ut så är jag tillgänglig nu!
Ansökningarna kan skickas via mail och jag ger er besked så fort jag kan.

Nu ska jag gå och sjunga, det är en bra terapi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan få jobb här med lite av varje.Ta hand om 4 ljuvliga ungar tillsammans med den trevliga modern i huset. Bygga hönshus, sätta fårstängsel, sätta potatis och andra grödor fram i vår mm. Lön mat och husrum. Längtar efter dej förresten!!!

2008-04-09 @ 14:03:19
URL: http://lyckan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0