För hjälpsam?

Då har man kommit in i ruljansen igen då efter två veckors arbete. Kämpar för att få till min statistik. Jag är tydligen FÖR hjälpsam så jag får för långa samtal. Kan man vara för hjälpsam? Det är en svår balansgång där tycker jag att hitta rätt nivå. Vad är det som säger att när det gått 215 sekunder så har kunden fått rätt och bra service? Får kunden 60 sekunder till med mig så har vi kanske sparat in ett nytt framtida samtal från den personen.  Jag inser ju förstås att pratar jag för länge med en kund så är det en annan kund som kanske aldrig kommer fram. men ändå.. :-)  Jag kämpar vidare och det går åt rätt håll, för det mesta i alla fall...

Snart fyller mamma år. Har någon ett roligt presentförslag? Jag är så usel på presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0