God jul!

Då är det julafton igen, tycker det senaste året bara har svischat förbi. Men det har ändå hänt rätt så mycket under året. Förra julen hade vi hallen full med kakelkartonger. Då lade jag över en julduk och ställde en ljusstake på en av högarna kommer jag ihåg.  Den här julen sitter kaklet på väggarna istället, mycket trevligare :-)

Imorgon bitti är det julotta, då ska jag upp kl 5 på morgonen. Det är inte speciellt roligt när klockan ringer, men när man väl är i kyrkan och har hunnit sjunga upp lite så är det mysigt. Sen att man kan åka hem och krypa ner i soffan eller sängen är ju superskönt, de senaste åren har jag jobbat direkt efter. Men i år är jag ledig, hurra!

GOD JUL!

Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0