Bränd

Fast jag har fyllt 40 år så har jag tydligen inte lärt mig att smörja in mig ordentligt. Jag är röd. Ser ut som en kokt kräfta på ryggen och magen och ena benet. Det konstiga är att jag har ju inte solat ryggen. Satt mest i min brassestol på Sandbankarna och tittade när barnen lekte i vattenbrynet. Men tydligen inte. Idag får jag avstå stranden trots det fina vädret, men jag har då verkligen haft tur med semestervädret! Det är när man kan vara på stranden som det känns att det är semester! Tjoho!

Idag har sonen slut på sitt spelförbud, han har inte fått spela lego star wars på en vecka. Gissa vem som kom in tidigt i morse och talade om vilken dag det är, han har haft nedräkning sen förra lördagen. Så nu får han spela en timme, men inte mer.

Idag ska vi på kalas, det ska bli trevligt! Har köpt satinpåslakan på Hemtex till dem, kanonpris just nu med 70% rabatt! Bra med kompisar som jobbar där som kan tipsa om härliga presenter.

Dags att gå ut och vattna de stackars törstiga blommorna! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0