nattarbete

Typiskt mig... kommer alltid igång på kvällarna och helt plötsligt är klockan 1 på natten och jag ska upp och jobba. Knäppt.
Har betalat lite räkningar åt bostadsrättsföreningen, är så himla glad att det inte är bara vi som står för de fiolerna utan 97 hushåll till. Fjärrvärme=ruinering.... nästan :-)

Jag har haft ett par semesterdagar, en dag i förra veckan då jag hade en massa planer på att göra sker. Ja, vad gjorde jag då? Försökte få till ett nätverk här hemma mellan den stationära datorn och laptopen. Gick det bra? Nej.
Det är något med att den ena har xp och den andra har Vista men hur sjutton ska jag veta hur jag ska lösa det!? Det går att surfa från båda i alla fall, än så länge huvudsaken. Men jag vill gärna kunna använda skrivaren på den andra datorn men får köra med usbminne tillsvidare.

intressant va :-)

Igår var sonen och jag med hans bäste vän och hans mamma till Furuvik. Vi tittade på fortet för första gången och sonen blev helt exalterad över gångarna och kanonerna. Vad är det med pojkar och vapen :-)

Sedan blev det bad vid poolen som de gjort om. Jag har ju en liten badkruka till son så han blev bara blöt halvvägs upp. Han vågade inte åka i rutschbanorna men han stod och skrattade konstant. Han lät som Svampbob Fyrkant. Lite halvcrazy så där.


Nä, dags att gå och sova mellan rena lakan. Det är bland det bästa som finns. Varför kom jag inte ihåg att jag bäddat rent förrän nu, nu får jag ju inte sova så länge mellan de sköna lakanen. Knasluva.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0