Semester!

Tjoho! Nu är det semester ett par veckor! Jag behöver verkligen vila upp mig och vara ute i solen nu.  Är rätt så utpumpad efter all turbulens i vår och försommar.

Jag har kommit in i nya jobbet riktigt bra nu, kan naturligtvis inte svara på alla frågor än men jag springer inte och jagar hjälp för varje fråga längre. Vi får väl se hur det går efter två veckors frånvaro... :-)

I helgen ska vi i alla fall försöka ta oss iväg för att titta på ostindiefararen Götheborg som är i staden på besök. Den tror jag kan vara maffig att få se på riktigt och så får man sommarens dos av kultur också.

Kan också konstatera att min son är en speloholic vid 5 års ålder. Han vill inget annat än spela starwars på playstation. SUCK. Så nu är det spelförbud en vecka. minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0