Hoppsan!

Tänk vad ett nytt jobb kan ställa till för bloggen :-) Inte ett inlägg på två veckor, men nu så är det lördag och jag är ledig så jag passar på att slänga in några ord här.

Jag tycker det nya jobbet fungerar bra! Det är svårt ibland men otroligt nog så kan jag svara på vissa frågor utan att behöva leta reda på en handledare. Det svåraste är att lita på sig själv att man inte har missat någon information som ska ut eller skrivas in i journalerna eller vilken blankett som ska skickas ut eller vilket datasystem jag ska titta i. Men som sagt, det går bättre och bättre :-)

Här kommer en annan häpnadsväckande nyhet, jag har börjat träna på Friskis & Svettis. Jag ljuger inte, var dit två gånger den här veckan och då kan man väl säga att jag är på G! Tänker gå dit på måndag också och förhoppningsvis på onsdagen också. Tisdagskvällen tänker jag tillbringa på Kicks och få lite makeuprådgivning som jag fick i födelsedagspresent av brodern. Kanske en middag ute efter det med mannen i mitt liv eftersom vi kommer vara barnlediga hela veckan. Sonen ska få vara en vecka med mormor och morfar och bli lite bortskämd, det är han värd.

Nu ska jag gå och äta lite lasagne, har varit riktigt duktig och gjort två formar med lasagne och ett gäng med köttbullar. Troligen är allt uppätet till imorgon om jag känner den här familjen rätt... :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Rosa, vad härligt att höra att det går bra på nya jobbet. Jag har funderat hur ni haft det. Det är så många man saknar från Eniro. Må så gott!!!

2008-06-29 @ 20:19:33
URL: http://kipso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0