helt slut

vad vi har slitit! Att det ska sitta fast så hårt, vägg- och golvmattorna i badrummet alltså. Men, de har ju suttit där i 26 år så det kanske inte är så konstigt egentligen.
imorgon bitti så kommer både VVS och snickare samtidigt, strax efter 7 på morgonen. Samtidigt ska också några andra VVS-killar komma och fixa med elementen i hela huset. Det blir full stuga med andra ord. Ska man bjuda på fika eller vad gör man? Fast de ska ju arbeta och inte ha fritid :-) Jag vill ha mitt badrum klart NU! men vi är ju på gång i alla fall.
Jag ska till läkaren för första gången också mitt i alltihopa. Sen på em ska jag på möte. och så ska jag försöka få mina glasögon fixade, den tappade en avnäskuddarna häromdagen. Jag har sånna där "ta två betala för en" men det är som sambon säger, man får det man betalar för. Vet inte hur många gånger det hänt något med de blå. och det är alltid på storhelger det händer. Men jag har ju ett par till så jag sitter inte i sjön.

Nu ska jag försöka sova några timmar, om 5 timmar kommer hantverkarna så då måste jag vara altert :-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godnatt! :) ♥

2008-03-26 @ 01:55:52
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Sanna på Eniro.

Hej på dig! Titta, en till som bloggar ;) Vad roligt... :)

2008-03-26 @ 12:22:35
URL: http://sannahelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0