kinkig son

Årsmötet var klart på 20 minuter, vilket jag tycker är helt otroligt effektivt! När vi hade i vår egen förening, som i och för sig är mer komplicerad, så tar det åtminstone 1 timme. Men här tog det alltså 20 minuter. Fast sen blev det ju lite andra presentationer efteråt, men ändå!

Vi fick kaffe med Park Inn röra på mackorna, det har de för jämnan där. Precis samma sort som när vi varit där på uppstartsdagarna med jobbet.

Jag kom hem riktigt skaplig tid också, skulle ju egentligen ha jobbat till 22 och nu var jag hemma 20.15. Jätteskönt. Naturligtvis så var lillskrutten fortfarande vaken så det blev till att köra igång nattningen efter en stund. Efter att ha kommit i säng och vi har sagt godnatt, puss puss, hoppas det går bra där nere/uppe, klart slut, puss puss sov gott som vi alltid säger varendaste kväll, så efter en stund så drar han igång mistluren och jag som har sett nannyprogram försöker förstås ignorera detta, men efter att ha hört honom illgråta i 10 minuter så skiter jag i alla nannyprogram och vad de säger och går upp till honom. så efter att ha kramats lite till, torkat tårarna och hämtat ett nalle puh plåster för att sätta på det svidande fingret som han påstod sig ha, så slocknade han som ett ljus. Så nu har jag bestämt att vår nattningsrutin ska bli lite längre istället, för då hoppas jag att han ska känna sig tillräckligt ompysslad så han kan slappna av och somna. Sen om han kommer i säng lite tidigare skulle ju inte skada heller.

Det hade gått bra för min gubbe på jobbet, det kändes förstås konstigt att vara där och jobba men det gick bra och han behövdes. Ska fråga lite mera senare när han tittat klart på law and order.

För mig har det gått bra på jobbet också, fick sitta som så kallat ryggstöd en stund med en elev och det tycker jag är hur kul som helst! Hoppas på mera sånt nu när det ska in en hel del nya personer inför sommaren.

Ja då var det klart slut för den här gången

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag kunde inte sova utan att någon låg nedanför tills jag var säkert 6-7 år. Annars storgrina jag, hihi. // Doooooris

2008-03-13 @ 20:46:00
URL: http://kipso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0