men gå och lägg dig...

Jag är så hopplös på kvällarna, varför ska det vara så svårt att gå och lägga sig på kvällen, nu är det mitt i natten och jag är jättetrött, men går jag och lägger mig? nej.
Jag skriver blogg istället. Sambon snarkar i soffan så jag måste nog gå och sparka lite på honom, ja eller knuffa då om det låter bättre :-)
Sonen gnällde precis till i sömnen också, hoppas det inte är mera näsblod på gång, han behöver få sova hela natten utan att bli stört av den där dumma näsan. Men på torsdag ska vi till barnkliniken igen så får de titta, förhoppningsvis GÖR de något också och inte bara konstaterar faktum.

Jag har tagit en halv tablett av min medicin, det var visst pulssänkande medicin för att dämpa lite av symtomen. men jag är ju så van att ha hög puls så jag tycker inte att jag har lidit av det så mycket. Förutom att det är irriterande att känna sin puls i kroppen studsa omkring i 100 slag per minut och att ha darrande händer. Men nu ska det bli omhändertaget, det börjar kännas ok nu. Blev ju jättestirrig när läkaren ringde men nu så har det lugnat ner sig.

Imorgon ska vi förhoppningsvis ta oss ner på stan och titta lite, det var länge sen. På eftermiddagen är vi bjudna på barnkalas ett par timmar vilket ska bli trevligt. Sen ska sonen och jag åka vidare till min moster som ska ha mina föräldrar på besök. Vi har inte hunnit träffas sen i januari tror jag, så nu längtar vi efter varandra.

Idag har jag också ringt till kakelkillen och tackat ja till hans anbud, så förhoppningsvis så ska vi komma igång snart, jag vill helst börja riva i påsk när jag är ledig ett par dagar men VVS-firman måste ta bort inredningen först för annars blir det nog för omständigt. Hoppas de kan komma i veckan.
Vårt rustningsprojekt har stått stilla sen i jul, jättefrustrerande, men nu så känns det som att det kan börja hända något. Förhoppningsvis så räcker vårt lån till att rusta köket också, men badrum är så himla dyra att fixa så jag försöker tänka att de är viktigast...

Nej nu ska jag gå och sova
tack för mig leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0