Nåldynan

Jahapp, då har man varit på HC igen för mera provtagning och naturligtvis så sov jag för länge. La mig för sent, typ halv två, ställde klockan på 6.15 men men men jag klev upp 7.05. Jag som skulle hänga på låset 7.30 till provtagningsrummet innan det invaderades av morgonpigga pensionärer. MEN eftersom jag var fastande så behövde jag ju inte göra frukost så det var bara tvätta sig, dra på kläderna och kasta lite färg i ansiktet och åka iväg och jag var där PRICK halv åtta. kom in som nr 3. Sköterskan som skulle ta mitt prov i armen fick lite problem för tydligen var ådran så hård att den bara flyttade på sig när nålen stacks in. Så då var det bara att börja om. Så nu sitter jag här och funderar, om ådran är för tjock, är det det som är åderförkalkning kanske...

Sambon har åkt till jobbet, han skulle försöka hjälpa till lite där idag. Detta är en stor grej för han har inte jobbat på 2½ år nu. Bara varit där och hälsat på ibland. Så idag är en stor dag! Det kan ju i och för sig ställa till det resten av veckan men då får vi ta det om det kommer. Alltså att han blir så utmattad att han inte orkar något mera den här veckan, men hoppas det går bra!

Jag ska på möte ikväll, är bostadsättsföreningens representant på ett årsmöte. Hoppas det blir trevligt när jag "offrar" arbetstid på det. Har fått skänka bort fyra timmar för att kunna gå på mötet.
Nu har jag i alla fall fått in några timmar i helgen, jag får ingen sovmorgon på söndag men lite får man offra för att ligga på topp :-) eller i alla fall minska minuset på flexen.

Nu ska jag se till att sonen kommer till dagis, han är lite seg idag och vill helst vara hemma och titta på disneychannel som vi fick häromdagen. Men nu kanske han har kommit igång lite medan jag suttit här vid datorn.
Vi hörs,
Kl sl för den här gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0