oljud!

hujeda mig så det har låtit idag där hemma! VVS-killarna har bilat upp duschavloppet idag. Det hördes över hela radhusområdet, jag vet, för jag gick ut.. stod inte ut inne, hela betongplattan vibrerade, pappershögarna rasade, mina tänder skallrade... men det blev ett bra hål :-) De fick ut avloppet, det var inga vattenskador någonstans heller och det känns skönt med det gamla ytskikt som suttit där i 26 år.
När de skulle sätta dit det nya avloppet så hörde sambon när han gick förbi dörren, "det är omöjligt". Vi satt i soffan och gruvade oss en stund över detta men det visade sig att de hade tagit med sig ett avlopp som var för högt så det var bara att åka och hämta ett nytt. Så när jag kommer hem ikväll ska det bli intressant att se hur det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0