ps2 eller ps3?

Vilket dilemma... Sambon säger att jag kan få ett playstation eller vilken spelstation jag vill när jag fyller år, eftersom jag tycker sånt är kul. Det blir ju inte någon överraskning när man fixar presenten själv men vad gör det. Så eftersom jag gillar Singstar och Buzz så vill jag helst ha PS, men vilken version... köper vi tvåan så är den 3000 kr billigare och det finns massor med spel att välja på.  Köper vi trean så får vi en häftig mulitmediastation men vi har redan dvdspelare och dator. Spelen är billigare till tvåan än trean har jag sett nu när jag surfat runt på pricerunner. Har någon ett tips till mig, tänker jag fel när jag tycker det bästa köpet är att ta tvåan? Mycket för pengarna är min tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0