snön faller...

och vi ska åka norrut, det blir ju spännande... Det är ju en stund kvar innan vi åker så det kan ju bli bättre.

Ska packa åt sonen som ska stanna kvar hos mormor och morfar i 10 dagar, 10 dagar det är ju en hel evighet! Men lite påsklov för honom är ju bara bra med några som engagerar sig i lek till 150 % minst. Det är bra också att han är där för nu ska vi börja riva ut första badrummet medan han är borta, projektet drar ÄNTLIGEN igång! Vi själva river, målar taken och målar elementen, resten får proffsen göra. Det kostar pengar men vi tänker då inte göra något som vi inte är så jätteduktiga på trots att vi sett Martin Timell rocka loss med kakel och klinkers på TV...

Min födelsedag närmar sig också, ska ta och baka nån kaka under veckan så det blir gjort. Mamma bakar ockskå men resten har jag lejt ut på en kompis som har en "fixar" firma. Det blir kanon, hon gör världsgoda smörgåstårtor!

Nu ska jag packa
tjenixen

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej! Haha jaså brukar också hoppa in på bloggar om jag hittar nån adress som ligger kvar, det var ju kul att du hittat till min blogg :) Hm ja jag sjunger väl lite vad jag har lust till, har aldrig tagit några lektioner och så utan jag brukar sitta och spela keyboard och sjunga lite. Spelar in nån låt då och då också på datorn :) /Mattias

2008-03-22 @ 14:16:01
Postat av: Emma

Ja, jag kan ju inte påstå att det var roligt att vara på Maxi men måste man så måste man, hehe.. jag är glad att jag var då och inte igår för då hade jag inte fått det jag behövde hehe.. Glad påsk på dig Rosis

2008-03-22 @ 15:28:38
URL: http://kipso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0