tröööööötttttttttt

fy sjutton vad trött jag är... det blev ca 3 timmars sömn inatt. Kom att tänka på mitt pass mitt i natten när jag ändå bara låg och vred mig, så det blev bara att kliva upp och leta reda på det. Det räcker till nästa höst så jag hade inte behövt oroa mig, men jag kan ju istället oroa mig för den hemska bilden i passet istället... Alltså, det där är inte jag känns det som :-) Jag som är så hiiiiimla snygg nu för tiden, den här bilden är ju 9 år gammal för sjutton. moahhaaa!

Sitter på jobbet, skönt med bara 3 timmar och en kvart. Men inte så skönt att kliva upp, det blev tre väckarklockor i morse, kan bara minnas att en av dem ringde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0