CV och Toalettrutschbana

Jag håller på att skriva ett CV där hemma, jag hade ett gammalt från förr men nu så jobbar jag om hela layouten. Blev så trött på den gamla och så hade jag för mycket av meritförteckning över den också. Men nu sitter jag på jobbet fram till 21. jag som ville skriva klart mitt personliga brev till jobbansökan och så missar jag körövningen också. suck.

Igår var jag och sonen på Tropicanaland tillsammans med en vän och hennes dotter. Vi har bara varit där en gång tidigare för ca 2 år sedan, då började sonen med att halka och slå i ryggen och lite av bakhuvudet i golvet och fastnade och blev påkörd i vattenrutschbanan. Jag som hade svårt att få in honom i badhuset över huvud taget eftersom han är livrädd för vatten. Men den här gången så hade han roligt! Han skrattade i 3 timmar när vi åkte rutschbana, bubblade, åkte runt i virvelvatten osv osv. Det var så kul! Det var länge sen vi hade sån härlig kvalitetstid tillsammans så det måste vi göra fler gånger. Han avslutade badbesöket med att åka rutschbana av toaletten för den var så blöt, han bara rann av! Så då blev det förstås lite tårar men det gick över fort som tur var!

Nu är det två timmar kvar av arbetspasset, det ska jag väl lyckas klara av... men vill helst bara åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0