Palma de Mallorca

Sitter på jobbet just nu, klockan är 4.25 och det ringer på i en skön takt tack o lov. Jobbade igår natt också och då var det jobbigt vid den här tiden för jag var så himla trött. Kom ju hem från semestern på Mallorca natten till måndagen och sov inte så många timmar sen. Vi har ju som ni vet hantverkare som springer omkring hemma hos oss. På vägen hem från jobbet igår morse så höll jag på att somna vid ratten, det var riktigt otäckt! Jag riktigt kände hur hjärnan stängde av och hur ögonen ville rulla bakåt, huga! Så på med kalluft och hög musik på stereon.

Semestern då, ja den var mycket bra! Vi hade lite otur med bagaget bara, det var rena rama Sällskapsresanvarning på oss. vi står där 32 personer runt bagagebandet där 3 väskor åker runt runt runt när alla våra medpassagerare har försvunnit. Vi väntar och väntar och försöker få hjälp av någon som jobbar där. då kan de inte prata engelska och de ska jobba på en flygplats!? Men tillslut förstår vi att bagaget inte är med från bytet i Barcelona så vi åker till hotellet mycket snopna. Men ett dygn senare dyker de upp till vår glädje!
Det har blivit mycket promenerade under de fyra dagarna så nu har jag skavsår både under och runt fötterna men det går ju över snart, det var skönt att få motion i alla fall! Solat har jag också gjort och tänk att den där solbrännan blir så jämn och fin på alla andra utom mig. Hur lyckas jag egentligen med det? Mina medresenärer har haft jätteroligt åt mig och knäppt kort på mig för att man kan se där mina fingrar som hållit ett fast grepp runt handväskan har skuggat ett område ovanför högra bröstet. Alltså, mera sällskapsresanvarning.

Nu har det nästan blivit dags att gå hem!


Kommentarer
Postat av: karin

Hej Rosa!!!
Va tråkigt med bagaget, men annars lät det som en bra resa!! Va kul att du oxå söker till FK , det blir väl hela Eniro här snart :)Har varit där en vecka nu, men det går bara runt runt i huvudet, det är sååååå mycket att ta in, ändå sitter jag inte på något svårt område, om man jämför med de andra...Vi syns väl på festen den ¤
4:e Juni??? Kram kram

2008-05-12 @ 06:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0