pirrigt!

Fick samtal idag om att komma på intervju på ett jobb! Spännande och läskigt och roligt och allting på samma gång! Så håll tummarna för mig nu... på fredag smäller det!

Hur har veckan sett ut annars, jo jag var på 40-års fest i lördags och det var trevligt! Jag fastnade emellanåt med Guitar Hero, det är ju så himla kul! Hade inte spelat det på några veckor så jag hade nästan glömt bort hur kul det är!
På söndagen hade vi städdag i föreningen och med tanke på det otroligt hemska dåliga vädret på lördagsnatten så är jag förvånad att det dök upp människor som var villiga att städa! Jag putsade fönster, vilket är lite sjukt nästan för hemma hos mig själv så putsar jag i stort sett aldrig för det fixar min fantastiska mamma. Men kvarterslokalen, den putsar jag.

Sedan hade vi en extrastämma för bostadsrättsföreningen för att kunna välja en ny ordinarie ordförande, och det är jag...
Det är spännande och läskigt och roligt det med! Så tänk på mig på torsdag också för då håller jag mitt första "egna" styrelsemöte. 

Nu är det dags att försöka sova lite, måste upp tidigt imorgon och åka och ta sköldkörtelprover, om de nu inte strejkar förstås.  Ge dem mera lön nu och sluta tramsa!

klsl

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill bara hälsa att det drar i Rosa-tarmen. Längtar så mycket efter dej!

2008-05-20 @ 21:59:41
URL: http://lyckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0