Upptagen kvinna...

En månad och en vecka senare kommer ett nytt inlägg i denna blogg. Stackars lilla blogg, alldeles ensam och övergiven, matte har allt för mycket annat att tänka på tydligen. :-)

Jag jobbar fortfarande på FK, kämpar med min statistik som är lite bättre men inte är helt i mål ännu. Vet inte om vi får vara kvar längre än till sista december än. Men jag trivs bra så jag hoppas på att få fortsätta.

Jag har gjort en hemsida åt en förening jag är med i, Balans. Den är inte helt färdigutvecklad ännu men har fått otroligt god respons från de som tittat på den. www.balansgavle.se är adressen om ni vill kika på den. Jag har problem med att några av delsidorna inklusive startsidan måste scrollas i sidled av någon anledning. Jag kan inte fatta varför då jag använt samma mall till allt . Men är det någon som har ett tips så tar jag gärna emot det. Jag har widescreen och då ser det ut som det ska, men med en traditionell skärm blir det tokigt.

Om någon undrar över hur det är att vara anhörig till en person med depression (som hemsidan bla handlar om) går det bra att kontakta mig via webmasteradressen på hemsidan. Föreningen är till för både anhöriga/närstående som för personer som är drabbade av depressionssjukdomarna.

Idag ska vi förhoppningsvis komma iväg till IKEA och beställa nytt kök! Jag är jättenervös att jag ska ha måttat fel den här gången också. Eller rättare sagt, när vi gjorde badrummet uppe så mätte jag nog inte alls utan använde fantasin och fantiserade bort ett fönster, men nu har jag använt måttbandet flera gånger om. Nog borde det väl stämma? Säg ja.

Lunchdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0