Sjukling

Är trött idag. Har varit på en supertrevlig tjejträff (heter det tjejträff när alla är över 30, allra helst jag som är 40+?) igår kväll. Vi grillade, hade femkamp och tipsrunda. Jag vann en chokladask på tipsrundan :-) Vi spelade brainstorm vid ett-tiden inatt och då var inte hjärnan på topp precis haha!
Jag kom hem halv tre inatt och då låg mina grabbar i en varsin soffa och sov. Sonen blev dålig igår em och sov i stort sett hela tiden från kl 14. Han har feber och skulle gå på kalas idag, det är väl typiskt när det äntligen händer något roligt så ska han bli sjuk och missa allt. Visade sig när jag ringde och meddelade sjukdomen till födelsedagsbarnets familj att det är 2 till som är sjuka. De går på samma dagis så de har väl smittat varandra.

Jag hann brottas lite med kablar igår em. Vi har bytt till Comhem precis och jag har hunnit ringa deras kundservice ett antal gånger redan. Vi fick fel grejer i startpaketet och det tog en vecka innan rätt digitalbox dök upp. Fick dessutom betala frakt två gånger men det ska nog gå att ordna. De har dragit av 20 kr från fakturan då vi inte kunnat se digitalTV hela tiden :-)
 Men nu har den kommit och jag har roat mig med att koppla om hela fadderuttan när det gäller video, dvd, digitalbox och TV. Nu har jag lyckats bortrationalisera en fjärrkontroll vilket är skönt. nu har vi "bara" 4 st....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0